آخرین اخبار
کد مطلب: 80440
مرحومه کشور جمشيدي ثابت؛
مادر شهيد همتي به جاي خانه جديد به خانه ابدي رفت+عکس
تاریخ انتشار : 1393/06/04
نمایش : 2841
پنجم خردادماه سال جاري، گزارشي مصور از وضعيت رقت بار مادر شهيد جمال همتي سقزي در مشرق منتشر شد که در پي آن، بنياد شهيد و استانداري تهران پيگير موضوع شدند تا اين مادر را از آن وضعيت خارج کنند، اما اين پيگيري ها آنقدر سريع نبود که مرحومه جمشيدي ثابت از آن بهره مند شود.
به گزارش سلام لردگان، مادر شهيد جمال همتي سقزي که چندي پيش گزارشي از وضعيت نابسامان وي در خانه اي نامناسب منتشر شده بود، صبح ديروز به ديار باقي شتافت.

حاجيه خانم «کشور جمشيدي ثابت» در سن 70 سالگي و در پي بستري در بيمارستان بقيه الله الاعظم تهران و در حالي که به کما رفته بود، دار فاني را وداع گفت.

رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرري در گفتگوي تلفني با خبرنگار مشرق، گفت: چندي پيش منزلي براي اين مادر شهيد اجاره شده بود که ايشان بعد از ترخيص از بيمارستان در نوبت اول، امور اداري آن را انجام دادند ولي متاسفانه مجددا وضعيت قلبي شان به وخامت کشيد و در بيمارستان بستري شده و به رحمت خدا رفتند.
مادر شهيد همتي به جاي خانه جديد به خانه ابدي رفت+عکس

وي با اشاره به خاکسپاري مرحومه جمشيدي ثابت در قطعه 232 صالحين بهشت زهرا(س) گفت: خانواده شهيد همتي و همکاران بنياد در حال برنامه ريزي جهت مراسم ترحيم اين مادر بزرگوار هستند که خبر آن متعاقبا اعلام مي شود.

حسين نصرالله همچنين در مورد وضعيت نگهداري از دو فرزند جانباز مرحومه جمشيدي ثابت به خبرنگار مشرق گفت: دو دختر اين خانواده در خانه مادري شان زندگي مي کردند که ان شا الله از اين پس از برادران خواد نگهداري خواهند کرد وبنياد شهيد خانه اجاره شده براي مادر شهيد همتي را در اختيار آن ها قرار خواهد داد.
مادر شهيد همتي به جاي خانه جديد به خانه ابدي رفت+عکس

گفتني است پنجم خردادماه سال جاري، گزارشي مصور از وضعيت رقت بار مادر شهيد جمال همتي سقزي در مشرق منتشر شد که در پي آن، بنياد شهيد و استانداري تهران پيگير موضوع شدند تا اين مادر را از آن وضعيت خارج کنند، اما اين پيگيري ها آنقدر سريع نبود که مرحومه جمشيدي ثابت از آن بهره مند شود.
منبع. مشرق
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس